Myshelg deluxe

Oh vilken mysig helg vi precis har lämnat bakom oss. I lördags tog jag och älsklingen bilen och begav oss ut på en utflykt till Smultronstället i Söderköping för att äta deras beryktade glass för första gången. Det var ena rejäla pjäser vi fick in, men både jag och Andreas fick i oss våra beställningar, vilket vi i och för sig inte tvekade speciellt mycket på. Mätta i magen gav vi oss på lite bergsbestigning för att titta ut på Söderköping från utsiktstornet och det var väl värt alla trappor och svettpärlorna i pannan.

Efter vistelsen i Söderköping åkte vi in till Norrköpings city för lite shopping. Det blev två par tygskor, två par leggings, fyra pocketböcker, hårsnoddar, solpuder och ett nagellack. Sedan var det dags att bege sig hemåt för att ladda om batterierna inför kvällens grillträff hemma hos Linda och Robert. Det blev en jättemysig och avslappnad kväll med god mat, dryck och trevligt sällskap. Perfekt!

Söndagen fylldes av födelsedagsfika med älsklingen och hans familj hemma hos oss. Vi firade Andreas dag i förskott eftersom han fyller nu på torsdag och min i efterskott, då vi var på Peace & Love när jag fyllde. Vi fick jättefina presenter och hade en trevlig eftermiddag tillsammans i all enkelhet.

En fantastisk och minnesvärd helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0