En dålig medmänniska

Idag känner jag mig som en usel medmänniska. Det är egoistiskt och fel, jag vet, men det kan inte hjälpas. Rädsla, ilska, ovisshet, tomhet, avundsjuka, ja, tankarna är många och känslan av misslyckande bara sköljer över mig. Dessvärre är det inte riktigt tillåtet att känna såhär, men ibland måste man tillåta sig att sjunka under sina egna principer och ha dagar då allting känns pest och pina. Tycka synd om sig själv. Gråta. Att få känna den otillåtna känslan intensivt för en dag och sedan gräva ner den djupt, djupt.
 
Så mycket frågor, men så lite svar.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag vet inte vad det rör sig om Mia, men det är klart man får känna som du gör! Man måste tillåta sig själv att må dåligt, lika mycket som man tillåter sig själv att må bra. Hoppas det löser sig o att du mår bättre nu. Kram Jessica

2012-07-21 @ 13:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0