Väntar fortfarande med spänning

Idag är det en vecka sedan jag var på anställningsintervju för jobbet jag nyligen sökt. Beskedet skulle komma inom en till två veckor, så jag går fortfarande med spänd förväntan. Som vanligt vågar jag inte hoppas på för mycket, men det känns ändå som om jag har goda chanser. Det skulle verkligen kännas som en lättnad att veta att jag har ett nytt arbete att gå till nu när sommarvikariatet löper ut om två veckor. Jag vill ju så gärna fortsätta att jobba heltid nu när jag kommit in i det efter examen och helst se till att få en tillsvidaretjänt också. Längtar efter att få känna den tryggheten!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hopoas du får jobbet!

2012-07-24 @ 23:02:08
URL: http://lindatunstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0