Det börjar lida mot sitt slut

Idag är det onsdag och det innebär att det endast återstår en vanlig arbetsdag innan skolavslutningen. För min del är det 8 dagar kvar att jobba, sedan går jag på ledighet fram till vecka 29. Det ska såklart bli jätteskönt med semester efter ett helt läsår, men samtidigt känns det vemodigt med tanke på omständigheterna som råder i kommunen. Trots det försöker jag se saker och ting från den ljusa sidan och tror att allting kommer att lösa sig till det bästa, bara det får landa och slå rot ordentligt.

Så, en hel sommar ligger framför mig/oss och den är minst sagt efterlängtad. Peace and Love 2012 står närmast inför dörren, tätt följt av min 25-årsdag, räkbåt, Kent-konsert, utflykter och andra små spontana happenings. Bara att få ägna lite tid för mig själv och mina nära och kära ska blir alldeles underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0