Half way through

I morse när jag ställde mig på vågen fick jag mig en glädjesyn - hade nämligen nått ytterligare ett delmål. Siffrorna visade prick 71,0 kg och det kändes riktigt bra. 1 kg till och jag är under 70, vilket jag inte trodde skulle vara möjligt på bara en månad. Totalt 3,8 kg lättare, en mage som är i balans och inte gör ont, ett blodsocker som ligger på jämn nivå och ett sockersug som är som bortblåst. Jag kan inte annat än jubla och ge mig själv en klapp på axeln!

[x] 75 kg
[x] 73 kg
[x] 71 kg
[] 69 kg
[] 67 kg
[] 65 kg

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad duktig du är! Kämpa på! Jag har också tagit tag i mig själv igen efter lite förkylning och ryggont.

2012-06-14 @ 20:31:35
URL: http://lindatunstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0