Tidsfördriv deluxe

1. Vad är ditt mellan-namn? Kristina
 

2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? Jag är tillfreds med det jag har, så varför byta!?

3. Är du i ett förhållande nu? Ja

 

4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? 2 år lite drygt.

 

5. Vem var du tillsammans med sist? Emil

 

6. Får man fråga varför det tog slut? Känslobortfall o total omöjlighet att leva med sin raka motsats.

 

7. Har du haft ett seriöst förhållande? Ja

 

8. Vem vet mest om dig? Min sambo o en nära vän.

 

9. Vad gör du på fredagskvällar? Myser framför tvn tillsammans med sambo o katter, äter gott o kanske lyxar till det med ett glas rödvin.

10. Bästa filmen du någonsin har sett? Min bästa väns bröllop

11. Har du haft sex med fler än 5 personer? Ja

 

12. Har du någonsin varit full? Ja

 

13. Har du testat droger? Nej o skulle aldrig komma på tanken att prova heller.

 

14. Röker du? Nej, men det händer att jag tar en cigg om jag är riktigt onykter.

 

15. Snusar du? Nej

 

16. Saknar du någon just nu? Nej

 

17. Hur mår du idag? Ovanligt bra faktiskt. Pigg o utsövd för en gångs skull.

18. Hur många tabletter tar du dagligen? Inga alls, om jag inte råkar ha huvudvärk.

 

19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? Hade precis blivit sambo, tagit examen o påbörjat mitt första jobb. Ett år sedan var förändringarnas tid.

 

20. Bästa minnet från sommaren? Peace and love-festivaken i Borlänge då jag träffade många nya härliga människor.

 

21. Senaste landet du besökte bortsett från Sverige? USA

 

22. När var du där? I juli 2007.

 

23. Är du rasist? Nej, absolut inte, men jag kan bli lite fundersam över Sveriges invandringspolitik ibland med tanke på att vi välkomnar fler än vad det finns ekonomi att ta hand om. Skrämmande utveckling om man tänker långsiktigt!

 

24. Har du helt svenskt ursprung? Nej, mormor är ursprungligen från Tyskland.

 

25. Om nej, vart kommer du ifrån? Läs ovanstående.

 

26. Föredrar du svenska eller utländska killar? Vem man föredrar beror väl mer på personlighet o kemin sinsemellan, än ursprunget...

 

27. Ser du fram emot någonting just nu? Ja, festivalen nästa vecka, vår nykomling i familjen som hämtas om två veckor o semestern.

28. Sköter du skolan? Ja det gjorde jag under den tiden o nu ser jag till att mina elever också gör detsamma!

29. Vad hade du för betyg förra terminen? På den tiden hade jag genomgående VG i snitt.

 

30. Vad är det bästa du fått på ett prov? MVG

 

31. Vilket ämne var det? Svenska

 

32. Har du fått ig på ett prov? Ja

 

33. Har du spelat/spelar du i ett band? Spelade i en orkester som liten, räknas det!?

 

34. Anser du dig vara intelligent? Mjaa, tillräckligt för att ha nått dit jag är idag. Önskar att jag hade mer logisk intelligens o var bättre på matematik, men det är väl en övningssak. I mitt fall handlar det nog mer om avsaknad av intresse än intelligens.

 

35. Vilken har varit den bästa tiden av ditt liv? Varje era har sin charm, så det går inte att välja.

36. Vilken var den värsta tiden då? Början av tonåren var kämpiga när man var väldigt osäker o skulle finna sin identitet.

 

37. Har du mått jättedåligt psykiskt? Ja

 

38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? Nej, det skulle jag aldrig våga.

 

39. Har du haft sömnproblem? Nej, det skulle jag inte påstå.

 

40. Hur ofta gråter du? Det varierar väldigt beroende på hur jag mår för övrigt eller om det hänt någonting speciellt. Jag blir lätt rörd o då har jag lätt till tårar.

 

41. Vad gör du när du mår dåligt? Gråter o vill prata o få tröst eller så vill jag bara vara i fred.

 

42. Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? Min sambo eller någon nära vän.

 

43. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? Nej, verkligen inte.

 

44. Vilken klass går du i nu? Ingen, men jobbar i en.

 

45. Vilken skola? -

 

46. Har du varit otrogen någon gång? Beror på var man drar gränsen för otrohet. Vid en kyss, ja... Vid sex, nej... Det ligger i mitt förflutna o kommer med all säkerhet att aldrig hända igen!

 

47. Har någon varit otrogen mot dig? Nej

 

48. Är du stolt över dig själv? Ja, ibland.

 

49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? Mitt ordningssinne, att jag är omtänksam o vill alla väl.

 

50. Vad får du ofta komplimanger för? Mitt hår, mina ögon o att jag är så omtänksam.

 

51. Har du lätt att få folk att skratta? Ja

 

52. Cider elller öl? Cider, men dricker helst vin om jag kan välja.

 

53. Har du några talanger? Mja, matlagningen o bakningen. Kan spela tvärflöjt också!

 

54. Vet du om någon är kär i dig? Ja, min sambo förhoppningsvis.

 

55. Är du kompis med ditt/dina syskon? Ja o det blir bara bättre o bättre med åren, med tanke på att vi inte hade så mycket gemensamt förr pga stor åldersskillnad.

 

56. Vad står det i ditt senaste sms? Det var ett MMS, med bild på vår blivande kattbebis.

 

57. Hur lång är du? 168 cm

 

58. Hur mycket väger du? Ca 71 kg

 

59. Vilken storlek har du på kläderna? M/L eller 40/42

 

60. Har du svarat ärligt? Jajjemen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0