När energin sinar

Ibland råkar man ut för veckor som fullständigt suger musten ur en. Denna vecka har varit en sådan. På två dyng har jag spenderat 22 timmar på jobbet, då tisdagen bestod av kurs 8-21 och onsdagen jobb + stormöte 17-19. Igår kväll när jag kom hem efter mötet var jag helt slut och allting kändes förjävligt rent ut sagt. Jag ville säga upp mig, byta karriär, flytta eller bara försvinna från jordens yta i störta allmänhet. Grät en skvätt och hatade mitt liv för en stund, sedan somnade jag av utmattning. Tack och lov har jag åter kommit till sans, men usch och fy för tillfällen då man känner att allting är fel och energin går på reservtank.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0