Glad för det lilla

Åh, jag är helt lyrisk! Den här veckan och två veckor framåt har vi mötesfria onsdagar på jobbet, vilket innebär att jag slutar 15.30 istället för 17.00. Att vara hemma innan 16.00 känns som rena lyxet! Idag bar det av på en shoppingtur till ÖB, Cheapy och Maxi, som jag annars inte hinner till vardags. Det inhandlades blomjord, blommor, solcellslampor, några trädgårdsverktyg, en vattenkanna och en stenplatta till uteplatsen. När jag kom hem hade jag en hel del att pyssla med i vår lilla trädgårdsplätt och det blev så fint!

Maxi hittade jag en vit duk och ett jättefint fat i porslin som jag köpte och placerade turkosa blockljus på. Det matchade riktigt snyggt till kuddarna i soffan och jag är så rackarns nöjd. Jag har letat efter någonting liknande under en längre tid, men inte riktigt hittat det jag sökt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0