Fredag

I natt satt jag och försökte organisera bland min musik på datorn. Jag kunde inte riktigt sova och då passar en sådan sysselsättning ganska bra eftersom det tröttar ut en... Förstår inte riktigt hur ordningen var/är planerad i min dator, för jag skulle snarare kalla det kaos. Satt och försökte organisera det på något vettigt sett och radera en massa sånt som jag aldrig lyssnar på, som bara ligger och tar plats. Var en hel del som raderades och så hittade jag en massa gamla godingar som jag inte hört på evigheter. Massa bra som jag hade glömt att jag hade...
Bland annat hittade jag dessa, som är så grymt bra:

* The Red Jumpsuit Apparatus - Your Guardian Angel
* Augustana - Boston
* Laurel Music - No One Wants Forever
* Laurel Music - Dreams and Lies
* Patrik Isacsson - Tillbaks på ruta ett
* Shinedown - 45
* Cold - Wasted Years

* Ron Pope - A Drop n the Ocen
* Secondhand Serenade - It´s Not Over
* Nelson - I Won´t

* Per Gessle - Som i en dröm
* Tabitha´s Secret - Dear Joan
* Morcheeba - Enjoy The Ride (Feat. Judy Tzuke)
* Sofia - Fly Away

Underbara låtar! ♥ Kan ni ju kolla upp på youtube om ni inte har något bättre för er... Jag försökte göra titlarna till länkar så ni lite snitsigt skulle komma direkt till låten på youtube om ni klickade på den, men det ville sig inte. Jag får öva på det!

Nu börjar det bli bråttom. Ska med tåget till skolan om mindre än en timme och här sitter jag i morgonrock och är inte det minsta klar. Skynda skynda!

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0