Önskelista

Jag vet att det fortfarande dröjer ett tag kvar tills jul (tack och lov) , men jag har ändå börjat slipa lite på önskelistan. Tidigare år så har mina svar angående önskningar bara blivit "jag vet inte... hitta på någonting... överraska mig", men i år ska jag vara förberedd. Ungefär såhär ser mina önskningar ut so far:

 Ansiktsbehandling från Hud & hårkompaniet    

 Silverarmband från Snö of Sweden

Vita 180-lakan till sängen

Trådlös mus till datorn

Trådlös router

Listan kommer säkert bygga på sig ju närmre jul vi kommer, men det återstår att se.

Nu är det dags att åka och träna. Har haft ett uppehåll på nästan en vecka och det börjar kännas i kroppen. Dags att åter ta tag i sitt liv! Inga fler ursäkter nu...

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0