Stressig dag

Sitter just nu och väntar medan jag haren kladdkaka inne i ugnen. Den ska jag ha med mig i morgon som tack för de här två veckorna på praktiken. Det är personalen värda med tanke på hur bra de har bemött en under den här tiden. Kakan är klar om bara några minuter och då blir det till att stressa bort till fritids och hämta barnen. Ska nämligenjobba ikväll mellan 18-22. Det var lite synd att det var jobb just idag, för jag missat föräldramötet i skola på praktiken. Det hade jag både velat och behövt varit med på. Men men, man kan inte vara överallt.

För någon timme sedan var jag hos sjukgymnasten. Det var hett okej. Fick en massa övningar och en balansbräda med mig hem som jag ska öva med varje dag regelbundet i en månad och sedan höra av mig om det blivit något bättre. Så det hoppas vi blir bra...

Blir ett väldigt snabbt inlägg det här, för jag måste rusa om en stund. När jag slutar senare ikväll måste jag cykla förbi darling och säga hejdå, för han åker till Lund i morgon innan jag hinner sluta jobbet. Han kommer åter på söndag kväll. Då lär han väl vara rätt trött efter resan, så vi hinner inte ses då. Efter skolan på måndag jobbar jag kväll även då, så om vi inte ses en liten stund idag så ses vi inte förrän tisdag. Så det kan bli...

Nu måste jag kolla till kakan i ugnen.
So long,
bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0