Träningsvärk och lyxmassage

Idag känner jag mig lite mör i kroppen efter gårdagens boxningspass. Vi kämpade på bra, men ack vad jobbigt det var! Vi fick oss ett gott skratt när vi kände oss riktigt trötta efter 30 minuter och insåg att det BARA återstod 30 minuter till... Fast vi tog oss igenom det också. Ingenting är ju omöjligt, bara man ger sig f*n på det.

Klockan 13.00 idag ska jag skämmas bort ordentligt. Jag ska nämligen gå på lyxmassage! Jag fick ett presentkort på en helkroppsmassage a la lyxvariant (1,5 h) när jag fyllde 20 år av mina underbara vänner, men jag har ännu inte utnyttjat det. Nu kände jag att det var dags att unna mig det så jag var nere och bokade en tid igår. Jag hann knappt mer än anteckna min tid i kalendern innan de ringde och frågade om jag ville ändra tid och komma redan i morgon, istället för nästa vecka, för att de precis fått in ett återbud. Passade mig perfekt! Återkommer senare idag om hur mitt utlåtande blev angående massagen.

Under tiden jag väntar på att jag ska iväg på massagen ska jag plugga lite. Vi ska ha läst alla gruppmedlemmars portfolios tills torsdagens seminarium och jag har inte börjat ännu. Fy skäms! Bara att börja beta av en för en...

Nu är jag precis hemkommen fån lyxmassagen. Är en aning medtagen kan man säga... Det var verkligen gudomligt skönt och avkopplande och det kändes att det gjorde gott för kroppen. Cirkulationen satte igång och nu känner man sig nästan lite frusen och ruggig inombords. Det var tydligen ett bra tecken på att kroppen reagerat positivt på massagen. Det känns ju bra!

Nästa gång jag ska dit funderar jag på att göra en ansiktsbehandling. Den har jag varit på förut och det är urhärligt. Man ser förvisso ut som en salami i ansiktet efteråt på grund av att de klämt ur alla porer och rengjort ansiktet noggrant, men det går ner efter några timmar. I den behandlangen ingår även ögonfrans/brynfärgning och vaxning av ögonbrynen, och det är kanon. Har aldrig haft så snygga ögonbryn som efter den behandlingen. Tror jag ska ta och önska mig den behandlingen i julklapp i år!

Sitter just nu med hela håret inkletat i hårfärg. Kände att håret var så matt och livslöst, så det var dags för en färgning. Blev den gamla vanliga färgen "Garnier Naturligt resultat 6,3". Mörkt guldblont... lutar åt det ljusbruna hållet. Snart dags att tvätta ur det och fixa i ordning mig innan det är dags att åka och jobba.

Ciao,
littlepaloma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0