Fest tonaaajt

Halojj

Kom precis hem från min långpromenad runt Djulö allé tillsammans med syrrans bebis i vagnen. Det var mysigt och skönt att komma ut och få motion, men usch vad det blåste. Trodde vi skulle blåsa bort vissa stunder... men bebbe sov helt oberörd i vagnen ändå. Såg riktigt skönt ut...

Nu har jag precis ätit en sen lunch. Idag stod det bakpotatis med tonfisk och kesoröra på menyn. Det var en riktig höjdare! Man skulle tro att jag bara tänker på mat eftersom jag i samma stund som jag fixade lunchen stoppade in kycklinglår i ugnen som jag ska ha till middag ikväll. Doftar riktigt gott från de utifrån köket... Till det blir det en sallad med avokado. Mums.

Ikväll ska jag och darling gå på fest hos en av våra kompisar. Det ska bli roligt... Funderar dock bara på vad jag ska ha på mig. Hade så gärna velat ha någonting nytt på mig, men det blev ingen tripp till Norrköping idag som vi hade småpratat om. Det lutar istället åt att det blir den svart klänningen med de smala axelbanden eller den vita skjortklänningen, fast de har jag haft så himla mycket på sistonne. Isch vilket i-lands problem...

Dags för att duscha nu så jag slipper stressa i sista sekund innan vi ska iväg. Ska lyssna på System of a down under tiden så jag inte bara går runt och degar som jag brukar...

Önskar alla en riktigt trevlig lödagskväll!
Bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0