Förkyld

Usch vad jag har blivit förkyld. Näsan är helt igentäppt, halsen värker och kroppen känns som om den vore gjord av gummi. När jag kom hem från skolan idag ungefär vid lunchtid så stupade jag rakt i säng och sov 4 timmar, det tror jag gjorde gott! Hoppas verkligen inte att jag blir sämre nu under veckan för det har man tyvärr inte tid med. Skolan måste skötas och så vankas det jobb fredag och lördag, som inte går att avboka såhär tätt inpå. Men det får bli att kurera sig med varm mjölk med honung för halsen, alvedon för huvudvärken och sova så mycket jag bara kan så ska man väl hålla sig på benen några dagar till...

Till kvällen blir det nog lite läsning om jag orkar eller kanske en film... Darling skulle komma förbi och säga hej efter träningen, så det kanske mest lutar åt att det blir film. Bara jag inte smittar honom med den här elaka förkylningen.

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0