Pånytt-född?

... ja man skulle ju kunna tro det! Mår så himla bra i nuläget. Allting bara flyter på och går ungefär som planerat.

I morse ringde klockan vid 05.40. Jag hade satt klockan på ringning lite tidigare än vanligt för att hinna med morgonens alla bestyr och för att sedan promenera bort till praktiken. Visste inte riktigt hur länge det skulle ta, så jag ville vara ute i god tid. Inte så bra att komma försent första dagen liksom... Det tog ca 25-30 min, och det kändes som en utmärkt morgonpromenad. Tror det blir likadant i morgon...

Första dagen på praktiken gick väldigt fort. Väldigt mycket olika intryck under dagen och man behöver verkligen tid för att smälta allting känner jag. I morgon hoppas jag få mer tid tillsammans med min vägledare för att skriva planeringen och överenskommelsen som vi måste göra.

Efter praktiken, på vägen hem, gick jag förbi Friskis och Svettis och köpte träningskort. Det kändes väldigt bra! Bestämde mig för att träna Medel/puls kl 17. Innan dess hann jag cykla upp till Skokanonen och köpa mig ett par snygga svarta stövlar och ett par ful-söta gummistävlar. Inte för att jag brukar använda gummistövlar så ofta, men de var så himla billiga så jag var tvungen att köpa dem... Självklart blir det ju lättare att använda gummistävlar framöver, nu när jag äger ett par. Skickade genast ett sms till pappa och frågade om vi skulle åka till skogen och plocka svamp till helgen, bara för att få en anledning att inviga dem.

Oj vilken träningsvärk jag har nu. Det där gympapasset sög musten ur mig och det var såå skönt. Längtar redan efter att köra nästa pass, bara för att jag kände mig så nöjd och glad efteråt. Pånytt-född helt enkelt...

Dags att få min välförtjänta skönhetssömn nu!
Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0