Seg dag

Usch, när jag vaknade i morse slogs jag av en dånande huvudvärk. Jag som skulle hålla mig i skinnet igår och vara nykter på festen, men det sket sig. Blev 3 st groggar och något glas vin, sen var jag onykter. Inte allas som planerat... Men ack vad roligt vi hade. Askul att träffa alla igen som man inte sett på mycket länge, och även träffa lite nya människor. Verkligen helsköna människor som jag trivs att umgås med. Hoppas på att ses snart igen!

När darling gick hem på förmiddagen fortsatte jag att sova och blev väckt när han ringde vid 12.30-13-tiden. Då hade jag sovit en rejäl stund extra. Men jag tror det behövdes... Det hade gått ett ex antal timmar sedan jag vaknade första gången, men huvudvärken har inte gett sig riktigt ännu.

Vid 14-tiden gav jag och darling oss ut på en promenad. Inte helt fel att komma ut i den friska luften när man känner sig lite sliten. Vi visste inte riktigt vart vi skulle gå så vi knallade runt ett varv kring stan och avslutade sedan rundan med en fika hos min mormor. Alltid kul att titta förbi och göra henne glad. Hon uppskattar våra besök så himla mycket...

Ne, nu ska jag krypa ner i sängen en stund och vila ögonen lite. Är fortfarande helt slut, trots att jag har sovit bort halva dagen. Skulle egentligen ha pluggat idag, men det känns som överkurs för mitt stackars huvud.

Så det kan gå...
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0