Dagen efter kvällen före

Vilken lyckad kväll det blev igår! Maten var suverän och sällskapet trevligt som alltid. Vi blev kanske inte så många som jag hade räknat med, men det räckte gott och väl. Efter grillningen och förfest hos mig bar det av till Harry´s. Jag hade mina nya skor på mig som jag ganska snabbt insåg att jag knappt kan gå i. Snygga, men inte speciellt bekväma. Fötterna är smått möra idag efter nattens konstanta dansande.

Här kommer några bilder från kvällen. Dessvärre är de flesta bilderna i min kompis kamera, som jag ska få någon dag framöver. Får hålla tillgodo med de här så länge.

 

 

Grillat marinerat fläskfiléspett och grönsaksspett, klyftpotatis och bearnaisesås stod på menyn.
La köttet i en rejält kryddig marinad.
Medan man lagar mat måste man ha lite förfriskning, som kockarna på tv.
Utemöblerna på gården är av någon konstig anledning inte framplockade ännu så vi bestämde oss för att köra en picnic-variant. Det gick hur bra som helst.
Nu är man allt bra seg. Trodde jag skulle må asdåligt idag, men jag är ganska pigg trots allt. Ska alldeles snart gå upp och äta lite frukost och sedan bege mig ut i solen. Det här vädret gör en verkligen pigg och glad.
So long,
ciao.

Kommentarer
Postat av: Pusslaren

mahhhh myyys, pussel vill också grilla ;__; mahaha nu ska jag vara pedant och gnälla lite: det heter spett ^-^

2009-04-12 @ 14:58:58
URL: http://www.pusslaren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0