Härliga helg

Precis hemkommen från en joggingrunda tillsammans med darling. Än så länge håller vi visionen om en runda varannan dag, men det har ju som sagt bara hunnit gått 3 dagar. På måndag kväll blir det förhoppningsvis tredje rundan. Idag kändes varje steg tungt, men det beror nog mest på träningsvärken från i torsdags. Så fort man har kommit över den här startperioden brukar det gå lättare. Känns jätteskönt att ha någon att träna med eftersom det är så lätt att ge upp när man är ensam och motivationen sviker. Nu blir jag peppad och motivationen ligger på topp!

 

Dags för en dusch och sedan ska jag åka till mina föräldrar en sväng. De har hand om systersonen hela helgen medan syrran och Niklas är och hälsar på några vänner i London. Måste passa på att åka och gosa med det lilla trollet nu när jag har tid över.

 

Ha en fortsatt trevlig helg allesammans.

Njut av solen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0