Torsdag

Oooh, jag har redovisning om 20 minuter. Börjar kännas lite nervöst. Vi ska redovisa vårt måbra-tema och agera lärare på ett föräldramöte. Har väl inte direkt överansträngt mig med övandet om man säger så, så det får gå som det går. Vi tar det lite med en klackspark. Det kommer bli en seg eftermiddag eftersom redovisningen ska hålla på till kl 16.45. Jag som hade intalat mig att vi slutade 12 idag. Surt. Nu vill man ju inte sitta inne när solen skiner.

By the way. Är supernöjd med min nya kamera som jag skrev om igår. Katterna och darling fick agera modeller igår kväll. Det var lite kul! Det kommer några exempelbilder senare idag eller imorgon.


Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0