Uppe med tuppen

Godmorgon

Idag var jag uppe med tuppen. Vaknade självmant lite innan åtta och gick upp och gjorde mig en stadig frukost med gröt, te och smörgås och avnjöt den i lugn och ro. Idag ska jag börja med min B-uppsats som jag av någon anledning inte har kommit igång med under veckan. Jag har varit lite lat och omotiverad. Tror det beror på att man har en så stor press på sig och vet hur mycket det är att göra, så att man inte vet vart man ska börja någonstans. Hade nog underlättat att haft någon att skriva med eftersom det blir mer disciplinerat. Nu när jag halkar efter drabbar det ju bara mig själv...

Hmm det är fredag idag men det känns inte som det. Det känns som om det vore mitt i veckan. Har inga planer för helgen och det är ganska skönt. Soft att ta dagen lite som den kommer. Förhoppningsvis kommer det fortsätta vara bra väder så att man kan vara ute mycket. Promenader i solskenet gör gott för både kropp och själ.

 

Hihi, någon mer än jag som känner igen sig? 


Kommentarer
Postat av: carro

Hahah, tyckte jag kände igen mig rätt bra i isbjörnen!! hahaha

kram Carro

2009-04-17 @ 09:42:04
URL: http://snuttungar.blogg.se/
Postat av: Johan

hahaha :D fyfan vilken bra

2009-04-18 @ 15:38:04
URL: http://johanfranzen.blogg.se/
Postat av: Frida

Åhhh! Jag skrattar ihjäl mig åt de där fula pingvinerna!! På riktigt. Jag brukar få ont i magen av att titta på den. Sen är det ju faktiskt precis så man känner sig när helgen kommer...

2009-04-21 @ 20:11:23
URL: http://vigubban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0