Ännu en sömnlös natt

Idag känner jag mig helt tom. Jag har ännu en sömnlös natt bakom mig och nu börjar kroppen säga ifrån. Det funkar liksom inte att jobba heltid med ett fysiskt tungt jobb på bara 2-3 timmar sömn. Ögonen svider av trötthet och jag vet inte vad som är bäst just nu - att sova en stund eller försöka härda ut tills läggdags. Vad tror ni? Lägger jag mig och sover nu kanske jag blir allt för pigg ikväll, vilket kan medföra att jag går åter en sömnlös natt till mötes. Men en kort eftermiddagslur kan väl inte skada, bara 30 minuter eller så? Det känns nästan som ett måste om jag ska orka med informationsmötet om stambytet med bostadsföreningen ikväll klockan 18.00. Annars kommer jag bara sitta där som ett fån och inte minnas ett skit av det de sagt. Så får det bli - power nap nästa.

Bortsett från den makalösa tröttheten så har dagen hittills varit bra. Kosten har fungerat bra och jag känner mig balanserad. Såhär har mitt matintag sett ut fram tills nu:
Frukost: All Bran, solrosfrön, mandlar och russin med lättmjölk. Ett kokt ägg. Ett stort glas vatten och två tabletter kosttillskott (en med vitaminer och en Omega-3).
Mellanmål: Kaffe och en grov smörgås med smör och ost. En banan.
Lunch: Köttfärslimpa med haricot verts (gröna bönor) och mineralvatten.
Mellanmål: En nektarin, några mandlar och en kopp te.
Middag: Ännu inte ätit middag, men det lutar åt en omelett och sallad… 

Ser ganska bra ut va? 

Nu skriker kroppen efter sömn. Sätter alarmet på 15.00 så får vi se om jag sover så länge.
Zzz… 


Kommentarer
Postat av: Verran

SVAR:Tack vad snällt av dig <3 Ja jag har varit skitnervös men jag ska verklgien försöka göra mitt bästa alltså =)

Kramis

2009-08-11 @ 14:49:16
URL: http://verraan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0