En olycka händer så lätt

Idag har jag som sagt haft tvättstugan. Jag var nyss nere och hängde upp lite kläder i torkrummet och slängde in sista maskinen tvätt. Efter att ha slagit igång maskinen och städat lite i tvättrummet ser jag hur det lyser till i tvättmaskinen. Jag kunde inte fatta var det var så jag tog mig en närmare titt - det var min mobil. Min stackars telefon rumlade runt därinne och gav ifrån sig sina sista andetag. Jävlar vad arg jag blev på mig själv, men efter en stund kunde jag inte annat än skratta åt eländet. Hur kan man vara så klantig? Jag som brukar vara så noga med att kolla alla fickor och så.

Jag har dock länge funderat på att skaffa mig en ny mobil pga. att den gamla börjat krångla, så det här var väl ett tecken. Förhoppningsvis kommer mitt SIM-kort att fungera så att jag slipper byta nummer för det vore krångligt. Sedan återstår allt strul med att samla ihop alla nummer till kompisar, släktingar, jobb etc. Det känns motigt...

Suck. Det är inte riktigt min dag idag. Ibland borde jag spärras in - jag är en fara för allmänheten.



R.I.P lilla vän. Vi hade några riktigt bra år tillsammans.


Kommentarer
Postat av: sasse

hahahah det kan ha varit det roligaste någonsin!=) tråkigt dock men jävligt roligt. du är för skön!

2009-08-29 @ 20:29:28
Postat av: Malin (Lindas syster)

TIttade in på din blogg via länk hos linda.

Jag lider med dig jag har haft 5 olika mobiler på 3 år (Y)



(Feel free to länka blogg) :P

2009-08-30 @ 12:24:51
URL: http://koldolmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0