Helg igen

Jaha då var det helg igen då. Jag har knappt hunnit med att förstå det, för den här veckan har gått så himla fort. Det har varit så himla många nya intryck med den nya kursen och den nya arbetsgruppen, så det har inte varit alldeles lätt att hänga med i svängarna. Nu börjar man dock få kläm på situationen och det känns bra. Schemat är bra och kursens arbetsbelastning verkar alldeles lagom - varken slapp eller överjävlig. Nu ser man verkligen fram emot att gå till skolan eftersom man omges av schysst folk, bra lärare och en ytterst intressant kurs. Precis som det ska vara!

 

Nu på eftermiddagen när jag kom hem från skolan har jag legat i soffan och sovit. Jag blev så himla trött när jag lade mig ner. Jag har lite ont i magen och huvudvärk och det gjorde mig inte direkt piggare. Jag borde göra mig lite i ordning nu och bege mig bort till Emil, där han, Klas och Jelena ska träffas och umgås. Inte för att jag är speciellt upplagt för det, men det blir säkert kul. Det blir en lugn kväll för min del eftersom jag ska jobba imorgon bitti.

 

 

Ha en bra start på helgen.

Bye


Kommentarer
Postat av: Hanna

Väldigt fin blogg =)

2009-08-21 @ 19:07:27
URL: http://litetkakmonster.blogg.se/
Postat av: Sofia Werlin

Tack för att du sa det :)

Annars hade jag köpt Åhléns egna märke :)

2009-08-21 @ 20:47:39
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, han hatar verkligen vatten. Inte alls roligt att bada honom men måste.. Han är helvit och all skit syns verkligen på honom + att han fäller hur mycket som helst, bada katten är ett sätt att få bort all överflödig päls. Men han är lika glad som vanligt nu igen :) Trots badet. :D Tur är det

2009-08-22 @ 01:09:44
URL: http://busigafia.blogspot.com/
Postat av: Sofia Werlin

Nej man vågar inte testa andra märken om man är nöjd med ett. Man vill helst inte få en konstig färg.



Var inne på garniers hemsida och hittade en färg som heter: mörk guldblond (6,3) kanske är den du använder?

2009-08-22 @ 11:26:19
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0