Jobb, tvättstugan och städning.

Som rubriken avslöjar så har jag inte världens roligaste lördag idag. Efter att ha fått en riktigt usel nattsömn gick jag och jobbade klockan 9. Jag var seg i hela kroppen och allting gick i slow motion. Nu är jag precis hemkommen och sitter och inväntar att klockan ska bli 12, då tvättiden börjar. Jag kommer ha att göra hela för- och eftermiddagen för det står sex kassar tvätt och väntar på att bli tvättade...Under tiden jag väntar på tvätten ska jag passa på att städa, diska och bädda rent i sängen.  Emil är på jobbet till klockan 16.45 och lagom tills dess lär jag väl vara klar...

Aja, nu ska jag sluta tycka synd om mig själv. Upp och hoppa - dags att göra lite nytta.
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0