Långtråkig kväll

Usch vad jag har tråkigt. Emil är hos Stefan och kollar på Clintanfilmer och dricker öl, vilket gör att jag får sitta här hemma själv och tråka. Det finns ingenting roligt att se på tv på de få kanaler som finns och jag har ingen ork att plugga. Jag har läst alla inlägg på Bloglovin... Kollat Facebook tusen gånger om... Bilddagboken... Studentmailen... Allt! Vad sjutton gör man då? Får gå och skaka liv i katterna som ligger och sover fridfullt på soffan och försöka få de att leka med mig. De brukar ju kunna vara rätt underhållande för en stund - tills de tröttnar och går och lägger sig igen.

Imorgon är både jag och Emil lediga från skola och jobb. Vi ska ta sovmorgon och sedan bär det iväg till Willy:s för att handla mat. Vi ska handla hem lite godsaker för att göra någonting riktigt gott i helgen. Jag såg att det var extrapris på både entrecote och oxfilé, så vi får se vad det kan tänkas bli. Jag är riktigt sugen på marinerad entrecote med hemmagjord klyftpotatis och bearnaisesås - kan det bli bättre? Det bara vattnas i munnen av blotta tanken!


Kommentarer
Postat av: Verran

SVAR:Det håller jag absolut med dig om, har oxå svårt för såna filmer =(



Hoppas handlingen på Willys gick bra?=)

2009-08-27 @ 14:41:30
URL: http://verraan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0