Ny nalle

När jag hade laddat telefonen och skulle börja använda den var jag så glad för att mitt SIM-kort överlevt omgången i tvättmaskinen. Dock var glädjen kortvarig... Efter en stunds användande signalerade mobilen "sätt i SIM-kortet". Då var jag tvungen att starta om den och så höll den på några gånger. Det måste ha blivit något glapp eller liknande... Jag ringde till Comviq kundtjänst och beställde ett nytt kort, med samma nummer, och det skulle levereras inom 3 arbetsdagar. Fine, tyckte jag... Jag fortsatte greja lite med telefonen och när jag använt den i över två timmar kommer jag på att kortet fungerat felfritt under hela den tiden. Då var det bara att ringa tillbaka och ursäkta mig för att jag var omständig och avbeställa det nya SIM-kortet. Är det inte typiskt? Så fort man tar till en åtgärd börjar saker och ting fungera igen. Nu fungerar det i alla fall korrekt och jag har fortfarande mitt gamla nummer.
Slutet gott allting gott!
Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin
Hoppas helgen har varit bra :)
Postat av: Verran
Bra att du hittade en ny mobil som du gillade, håller med dig om inlägget haha, nu för tiden är det faktiskt inte lika viktigt som när man var yngre att den är suupernyast osv.. Tur d fixade sig med SIM-kortet oxå ;)
Allt bra med dig ananrs?=)<3
Postat av: Sofia Werlin
Sv: tack så jättemycket :)
Ja maten var faktiskt jättegod. Så tycker minsann att du får äta kräftor snart.
Postat av: Sofia Werlin
Sv: ja precis, det är jättesvårt.
men tror att min frisör kan hjälpa mig :)
Trackback