Smaskigt värre!

Nu under kvällen har jag och darling smaskat i oss en hel form med ostkaka tillsammans. Några av de anställda på SKF fick ostkaka med grädde och sylt till efterrätt på lunchen och då blev jag så fruktansvärt sugen. Jag skickade ett sms till Emil och föreslog att vi skulle äta det ikväll. Han nappade på idén direkt och åkte ner till Netto och handlade det åt oss. Nu mår jag smått illa för att jag åt alldeles för mycket. Har dessutom lite dåligt samvete för att jag syndat eftersom jag har skött mig så himla bra hela veckan hittills. Men men, jag ska ju inte hålla på och skuldbelägga mig själv, utan bara försöka hitta tillbaka till en normal relation till mat. Nu är det mys i soffan som gäller.
Godnatt

Kommentarer
Postat av: carro

Hehe håller med dig att ostkaka är sååå gott!! =) Vi har som tradition att till fikat på julaftonskvällen så äter vi det. hehe men nu blev jag sugen så det får nog bli det imorrn.

Ha en superbra helg.

kram

2009-08-14 @ 16:19:00
URL: http://snuttungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0