Sommaren 2009

Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr? Nej, ingenting. 

 

Dog någon som stod dig nära? Nej, tack och lov.

 

Vilka länder besökte du? Inga. Jag lämnade inte stadsgränsen en enda gång.

 

Är det något du saknar sommaren 2009 som du vill ha sommaren 2010? Ledighet och att få vara frisk och pigg. Och sol såklart!

 

Vilket datum från sommaren 2009 kommer du alltid att minnas? Helgen under Katrineholmsveckan var rolig, men annars har jag inga speciella datum att minnas.

 

Största misstaget? Att dra på mig den elakaste halsviruset ever precis i början av sommaren.

 

Har du varit sjuk eller skadat dig? Kan man väl säga. Två månaders halsvirus och öroninflammation... Usch!

 

Bästa köpet? Mina joggingskor på rean. Supersköna och t.om. rätt snygga.

 

Vad spenderade du mest pengar på? Mat - hade inte råd med någonting annat.

 

Gjorde någonting dig riktigt glad? Att så många ville komma och fira min födelsedag på min hastigt påkomna födelsedagsfest. Tack alla!

 

Vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2009? When love takes over - David Guetta och Kelly Rowland. I know you want me - Pitbull.  

 

Var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar? Ledsnare. Var jättetråkigt att vara konstant sjuk och trött.

 

Vad önskar du att du gjort mer den här sommaren? Solat och badat och bara haft det bra.

 

Vad önskar du att du gjort mindre? Sovit. Mådde så dåligt emellanåt att jag sov bort hela dygn.

 

Hur tillbringade du midsommarafton? Vi grillade hos Linda och Robert och hade allmänt trevligt.

 

Blev du kär i sommar? Nope.

 

Hur många förhållanden? Ett - samma som förra sommaren. 

 

Favoritprogram på tv? The Cougar. Hahaa...

 

Bästa boken du läste i sommar? Mias systrar, skriven av Mia Eriksson och Lisa Marklund.

 

Största musikaliska upptäckten? Kings of Leon kanske?

 

Något du önskade och fick? Önskade mig en ansiktsbehandlig i födelsedagspresent som jag fick.

 

Något du önskade dig men inte fick? Sol och mycket ledighet kanske?

 

Vad gjorde du på första dagen på sommarlovet? Njöt av ledigheten och firade in den genom att gå till öltältet senare på kvällen.

 

Finns det något som skulle gjort din sommar bättre? Jaa absolut. Hade jag fått varit frisk och mått bra hade det varit mycket roligare. Nu fick jag ingenting roligt gjort.

 

Hur skulle du beskriva din stil sommaren 2009? Antingen iklädd arbetskläder eller myskläder.

 

Vad fick dig att må bra? Att sluta med p-piller. Helt plötsligt blev jag människa och mådde bra igen...

 

Vem saknade du? Mig själv. Jag kände inte igen mig själv på hela sommaren... 

 

De bästa nya människorna du träffade? Hmm, det måste ju ha varit CJ som jag lärde känna i öltältet på Katrineholmsveckan. Skitkul typ!

 

Sommarens sötaste? Mina katter såklart. De är sötast oavsett årstid.

 

Sommarens hetaste? Ugnarna med smältjärn i på jobbet. Vad fan kan bli hetare? Haha... närrå.

 

Sommarens största kärlek? OLW:s Summer rings med löksmak. Fan vilken kärlek.

 

Sommarens besvikelse? Att jag mått så jävla dåligt. Hela sommaren är en stor besvikelse. 

 

Sommarens bästa? Att få ha Jelena hemma i stan. Du är bäst gumman!


Kommentarer
Postat av: yell

fan vad söt du är gumman :)

2009-08-20 @ 18:04:31
Postat av: Johanna

Rolig lista!

2009-08-22 @ 15:40:59
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0