Alla hjärtans dag

Jaha, då var det alla hjärtans dag igen då. Den dag som tidigare brukat vara den mest ångestfyllda dagen på hela året, men i år känns det lugnt. Dock tråkigt att behöva fira den ensam medan darling är på helgtjänst med hemvärnet. Romantiskt värre... *not* Får se till att uppvakta varandra när han kommer hem på söndag kväll. Tills dess får jag nöja mig med att gosa med kissarna och överösa de med kärlek.

För övrigt har jag inte gjort någonting idag. Blev en spontanutgång igår som gjorde att jag blev lite seg idag. Den inplanerade städningen har inte blivit av. Får nog ta mig i kragen nu och se till att det blir gjort. Ska sätta igång en maskin tvätt, dammsuga, diska och moppa golvet. Sen ska jag slappa i soffan och tycka synd om mig själv... Kan inte förlika mig med tanken om att vara ensam på alla hjärtans dag, fast jag inte är singel längre. Men men, så är läget...

Ciaaaao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0