First Cleanse

Jag satt nyss och läste i min favorittidning Topphälsa. Hittade en spännande notis om en 15-dagars detoxkur som heter First Cleanse. Någon som har provat det? Det tror jag skulle kunna vara något för min mage. Den har krånglat lite på sistonne och på grund av att jag inte direkt har varit exemplarisk med min kosthållning (och dessutom inte motionerat tillräckligt) har jag fått magkatarr igen. Saker som kaffe, chips, pizza, bakverk och godis är rena döden för min mage, men ibland kan man ju bara inte låta bli. Den här kuren tror jag skulle passa bra för mig eftersom man bara behöver ta en tablett morgon och kväll. Jag tycker inte om att hålla på med en massa konstiga recept, fasta eller något annat jobbigt som många andra detox-kurer innehåller, för det tröttnar jag på efter några dagar. Med de här äter man bara vanligt och motionerar och så ska tabletterna stimulera tarmen, förbätta matsmältningen och rena kroppen under loppet av 15 dagar. Det låter alldeles utmärkt! I tidningen fick jag tips om att besöka deras hemsida för att läsa om en av redaktörerna som provat detta och sammanställt sitt resultat. Var nyss inne och läste det och det verkade väldigt positivt. Nackdelen med detta är att det inte finns att köpa i någon affär här i närheten. Man måste beställa produkten på nätet, vilket jag inte tycker om. Jag är lite anti att köpa saker via Internet. Men men, jag ska fundera på saken och eventuellt testa det framöver.

 

http://renewlife.se/ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0