Måndag

Idag har jag ägnat större delen av dagen till att plugga. Vi är lediga hela veckan för att förbereda oss inför portfolioseminariet på fredag. Är lite smånervös inför det eftersom man hört en del fåglar viska om att vår exminator är benhård i sina bedömningar. Minsta lilla man inte håller tiden på 20-25 min så blir man underkänd... Jag brukar inte vara nervös inför liknande grejer, men nu har folk satt skräck i mig. Men ska försöka ha is i magen och koncentrera mig på vad jag ska göra istället för att stressa upp mig. Det blir ju ingenting bättre av...

Nu ska jag ta och röja undan lite här hemma och sedan slappa resterande tid av dagen. Har börjat bli rätt bra på det nu när man har haft så mycket ledigt. Sovmorgon har blivit lite av en specialitét.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0