Ny kurs

Åter en ny kurs har sett dagens ljus. Vi hade kursintroduktion i morse och det fick en tung sten att lättas från mina axlar. Jag hade missförstått schemat lite och det var skönt att få det bekräftat att det inte var så illa som jag hade befarat. Nu känns det bara bra och jag ser fram emot de kommande veckorna med spänning. Det kommer att krävas hårt arbete, men det lär bli väldigt roligt.


Nu ska jag ta och vara lite effektiv och börja läsa en bok som jag måste ha läst ut tills nästa vecka. Efter det blir det handbolls-VM för hela slanten. Sverige möter Spanien, som visas ikväll kl 19.10 på TV4. Det lär bli en rysarmatch! Jag är vanligtvis ingen sportfåne, men är det någonting jag tycker är kul så är det handboll. Då kan jag sitta som klistrad framför tv:n. Gårdagens match mot Sydkorea var spännande och Sverige vann med 31-25. Bra jobbat...
Vad kan man mer säga inför kvällens match än - Heja Sverige!


Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0