Tisdag

Jag fick en idé härom veckan som jag har funderat lite på. Har tänkt bli brunett igen... det var flera år sedan jag hade mörkt hår och fick en känsla av att jag saknade det. När jag tog studenten (sommaren 2006) var jag riktigt mörkbrun, men så vill jag inte ha det. Det var på tok för mörkt och passade varken min ögonfärg eller mina ljusa ögonbryn.

 

Idag tyckte jag att jag hade funderat nog på valet av hårfärg och gick ner till Åhléns och köpte mig ett paket färg. Det blev Garnier Naturligt Resultat 5,3 (ljust guldbrunt, som bilden här nedan visar). Jag brukar i vanliga fall köpa 6,3 så det blir bara en nyans mörkare än det jag hade tidigare. Tänkte att jag skulle börja lite blygsamt... Det blev precis som jag hade tänkt mig och jag är jättenöjd!

Välkommen tillbaka brunett-Mia.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0