Torsdag

Idag har vi suttit på biblioteket hemma i Katrineholm och pluggat. Det gick lite trögt, både för att uppgiften var svår och för att vi var lite trötta och okoncentrerade. Men det är ju så ibland... man kan inte alltid ligga på topp! Dessutom har jag inte mått så bra idag. Jag vaknande i morse och var ovanligt trött och hade lite svidande känningar i halsen. Hade huvudvärk, ont i magen och mådde illa också. Tror att det är magkatarr som spökar igen. Har druckit lite för mycket kaffe på sistonne. När vi hade pluggat klart gick jag och Sofia till Sultans och köpte semlor. Jag köpte en till mig och en till darling och så messade jag honom och skrev att jag hade en liten överraskning. Det blev väldigt uppskattat!

Under kvällen har jag varit hos min syster och tränat på lillens nattningsrutiner inför lördag då jag ska vara barnvakt. Det gick jättebra. Trots att vi inte har setts på ett tag så var han så gosig och tillgiven mot mig. Underbara lilla unge! Han går själv nu. Kändes så ovant att se det eftersom han bara kröp sist vi träffades. Han kändes plötsligt så stor nu...

Nu ska jag återgå till handbollsmatchen mellan Sverige och Kroatien. Det är en riktigt spännande match! Just nu ligger Sverige under med två mål, men jag hoppas att det kan tänkas vända. De får se till att trötta ut Kroaterna ordentligt resterande tid av matchen. Snälla, snälla, vinn!

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0