2009-07-11

Igår var vi iväg och spelade bowling. Jag var dock på dåligt humör, så jag satt bara och tittade på medan de andra spelade. Jag var trött efter jobbet, hade ont i kroppen, pms-humörsvängningar och som grädde på moset fick jag punktering på cykeln på vägen ner till bowlinghallen. Det var droppen, så jag avstod att spela för att unvika att jag skulle kasta ett klot på någon/något. Efter bowlingen gick vi till ICA Nära och hyrde film och köpte lite godsaker. Filmen vi valde hette Harold and Kumar - Escape from Guantanamo Bay och den var hysteriskt rolig - vi skrattade så vi grät. En helt vrickad story med en rejäl dos rå humor. Det var precis vad vi efterfrågade - mycket lyckat val! Som tilltugg till filmen köpte jag de nya OLW-chipsen Sourcream sweet chili. Jag blev verkligen jättebesviken! Antingen hade de glömt kryddorna i just den påsen jag köpte, eller så är det bara en allmänt tråkig chipssort. De smakade verkligen ingenting - jag som hade väntat mig en smärre smaksensation. Trist.

 

 

Idag har jag varit och jobbat. Jag såg en så fin blommig tunika i butiken med ett par matchande mörkblå jeansleggings till. De plaggen blev jag verkligen sugen på. Om det inte vore för ösregnet så skulle jag kila ner till KappAhl och prova dem. Förhoppninsgvis ger sig det här skitvädret snart, för det fanns bara några få tunikor kvar, så jag måste ner idag för att vara säker på att de finns kvar i min storlek.

 

Ikväll ska jag, Emil, Jelena, Eric, Sandra och Johan träffas och umgås tillsammans. Jag vet dock inte hur planen ser ut - det återstår att se. Det brukar bli roligt vad vi än hittar på. Sandra och Johan har jag inte träffat på evigheter, så det ska bli så roligt att ses.

 

Nu är det dags för en dusch och lagom tills jag är klar har det förhoppning slutat regna så att jag kan pallra mig ner till KappAhl. Måste ju prova och se om kläderna jag tittade ut är lika snygga på mig som de är när de hänger på galgen. 

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0