Efterlängtad sovmorgon

Jaha, då var även lördagskvällen passerad. Vi samlades hemma hos mig och tog några glas vin/öl, spelade lite kort och umgicks. Dessvärre blev det bara jag, Emil, Stefan och Lovisa, för de andra blev kvar längre än väntat på middagen. När vi tröttnade på att vänta gick vi ner en vända på stan. Det var folktomt som vanligt, så vi gick till Venezia - grabbarna ville äta kebabrulle. Lite innan tolv fick jag kontakt med de andra som skulle ha kommit hem till mig, så vi möttes en stund utanför Harrys och pratade. Jag kände inte för att följa med in - både för ekonomin och trötthetens skull. Jag kände bara hur dragningskraften hemåt var starkare än viljan att betala 100 kronor för att gå in där i två timmar och därmed förlora några värdefulla sömntimmar. Sorry hörrni, jag vet att jag är tråkig emellanåt. Vi får ta igen det framöver!

 

Nu ska jag tvätta av mig sminket och krypa ner i min säng och ta en grymt efterlängtad sovmorgon imorgon. Fan ta den som väcker mig alltså. 

Godnatt världen


Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, vilken rolig incident med kuddarna :) Tack så mycket! Förstår att det är svårt att hålla rent när man har katt. Kan bara tänka mig hur det blir sen när man har småbarn :) Är lite av en pedant på ytan, men om man öppnar mina skåp och lådor råder fullkomligt kaos...

2009-07-12 @ 10:09:17
URL: http://rosoraroroda.blogg.se/
Postat av: Malin

Ne, precis. Grundskollärare är det ju ingen efterfrågan på. Men förkollärare ska det råda brist på,...

2009-07-12 @ 11:11:35
URL: http://malintm.blogg.se/
Postat av: Sofia Werlin

haha det blev nog lite fel :P

vin + en hel jobbdag = inte bra :P

2009-07-12 @ 11:38:00
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0