En helt vanlig dag...

Just nu känner jag mig helt tom i skallen. Jag har noll idé om vad jag ska skriva... Jag kom hem från jobbet för en stund sedan och satte mig framför datorn och då kändes det som om luften gick ur mig. Det har varit en lång och ganska påfrestande dag så det är kanske inte så konstigt att man känner sig som en trasdocka. En kopp uppiggande kaffe skulle inte skada just nu eftersom jag ska iväg om ett tag och fika med två kompisar. Vi ska ha ett lite försenat födelsedagsfika för Ingela som har varit iväg och jobbat i Skara över sin födelsedag. Det var på tok för länge sedan vi sågs och det ska bli jätteroligt att träffas och prata lite skit. 

 

 
För övrigt händer det nog inte så mycket idag. Jag kommer att somna som en stock när jag kommer hem ikväll, så allting som behövs göras här hemma får vänta. Ganska skönt att vara lite lat ibland.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; tack så mycket=)

2009-07-08 @ 21:38:30
URL: http://litenniniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0