Saturday

Imorse fick jag ett mysigt uppvaknande. Det var någonting som kittlade mig på näsan och när jag slog upp ögonen såg jag att det var min katthane Felix som stod och strök sig mot mig. Han tyckte väl att det var dags för matte att gå upp, och det hade han alldeles rätt i. Klockan var närmare åtta och jag började jobba klockan nio. Dessvärre var det lite svårt att slita sig från sängen när han var på sådant goshumör så vi blev liggandes i sängen en bra stund. Det är sådana tillfällen man får skylla sig sjäv när det sedan blir superstressigt för att hinna i tid till jobbet.

 

Sitter just nu och funderar på hur jag ska lägga upp planen för dagen. Jag skulle behöva städa och göra i ordning lite inför ikväll, gå till systembolaget och sedan åka förbi en kompis och överlämna hennes födelsedagspresent i efterskott. Vet inte i vilken ordning jag ska börja beta av sysslorna. Helst av allt skulle jag bara vilja blunda och önska att allting gjordes av sig självt, men det är ju som sagt ett önsketänkande... 

 

Hur som helst, här kan jag inte fortsätta sitta för då blir inga barn gjorda (tack och lov, haha). Bäst att jag gör lite nytta. Ha en skön helg allesammans. Njuta av ledigheten, trots att vädret är lite som det är... 

Ciao

 

Ps. Jag kom på andra plats (av fyra möjliga) igår på minigolfen. Det gick mycket bättre än väntat - 61 poäng. Darling tog segern med 1 p över mig. Rackarns... 

 


Kommentarer
Postat av: rantalicious

Visst, man blir fast för dem direkt, och hjärtat det smälter när man kikar runt...Åh, längtar efter benji så mycket..hihi

2009-07-04 @ 13:49:09
URL: http://www.metrobloggen.se/rantalicious

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0