Onödig kaffekick

Jag är för ungefär 1,5 timme sedan hemkommen från kvällsfikat med Julia och Ingela. Det blev en jättetrevlig kväll och det fanns massor att prata om eftersom vi inte träffats på ett tag. Det är verkligen en sak jag uppskattar med vänner - att det kan gå flera veckor (i värsta fall månader) mellan gångerna man ses, men att det ändå känns som igår och att man börjar umgås precis där man slutade senast. Det tycker jag känns väldigt bra. Under kvällen har vi suttit och pratat en massa gojja, druckit kaffe och ätit av fikabrödet som Ingelas omtänksamma sambo hade köpt till oss. Det var mysigt. Dock gav det goda kaffet en lite uppiggande effekt som inte är så passande nu när jag borde sova. Jag ska ju upp tidigt och jobba imorgon igen.

 

 

 

 
Jag borde ha legat lågt med kaffedrickandet, men det var ju såå gott. Attans.

 

Nu ska jag kolla på Sex Education på 3:an. Idag diskuterar de könssjukdomar och hur folk ser på antalet sexpartners de haft. De ställer sig frågan - hur många är för många? Hmm det är väl en fråga som det säkert finns lika många svar på som det finns människor i världen. En kille i publiken berättade nyss att hans lista på antal sexpartners är fyrsiffrigt. Hur sjutton är det möjligt? Det kan ju inte vara helt normalt, eller är det bara jag som är pryd?

 

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0