Snart helg.

Nu börjar jag få lite helgkänningar. Det återstår bara en dags jobb till och sedan får man vara ledig från den där smutshålan ett tag. Idag har allting gått i ultrarapid känns det som - har varit som en sengångare. Alla sysslor har känts jättejobbiga och gångavstånden mellan mina zoner har känts milslånga. Jag förstår inte riktigt varför det är så, jag som brukar vara så himla alert. Jag börjar misstänka att det är p-pillrena som spökar igen för såhär nedstämd och trött brukar jag inte vara. Det är väl bara att inse att även denna sort inte heller fungerar för min kroppstyp. Det är fjärde eller femte sorten jag provar nu och mitt tålamod har börjat tryta. Det börjar väl kanske bli dags att inse att min kropp vägrar acceptera p-piller och försöka hitta någon annan preventivmetod. Såhär kan det ju liksom inte fortsätta… Börjar bli sådär lagom trött på att lida av konstant PMS – varken kul för mig eller min omgivning.

Trots en tung dag avslutades arbetsdagen i alla fall ganska angenämt. En gubbe på företaget vann på Triss i lördags morse, 10 000 kr per mån i 25 år (totalt 3 miljoner), och det firades med tårta. Det var uppskattat bland alla anställda och det avrundade min dag ganska bra. Var nästan så att arbetsbyxorna stramade lite på vägen hem, haha.

Efter jobbet gick jag raka vägen till frissan och klippte mig. Kände att jag behövde snygga till barret – allt för länge sedan nu. Håret var så himla slitet och jag tyckte att det var dags att slopa pagefrisyren. Nu har jag återgått till min gamla vanliga frisyr som är mer lättskött till vardags och inte behöver underhållas med nya klippningar lika ofta. Både smidigt och ekonomiskt.

Dags för att dra av sig de svettiga arbetskläderna och hoppa in i duschen nu. Ha en fortsatt trevlig dag!
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; hehe ja visst är dom tokiga;)

2009-07-23 @ 16:42:50
URL: http://litenniniz.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv; tack..fasst jag blev inte så nöjd med just den bilden

2009-07-23 @ 18:23:08
URL: http://litenniniz.blogg.se/
Postat av: Linda

Det är på något sätt väldigt lyxigt att klippa sig. Gillar att sitta där och bli ompysslad, och fin efteråt :)

Yes, snart helg!! Händer det nått kul?



Ja, han har tabletter och har varit allergisk länge. Mina föräldrar är skilda så förr hälsade vi på pappa och min förra katt ibland, och det klarade han, så eventuellt kan han ha vuxit ifrån det.

Det finns ju inget värre än att fästa sig vid ett djur och sedan tvingas lämna ifrån sig det..

2009-07-23 @ 21:45:51
URL: http://lillyz.blogg.se/
Postat av: emilia engberg

svar: ja, det var de:)

de är riktigt skickligt gjorda ja:)

2009-07-23 @ 23:06:08
URL: http://emiliaengberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

svara gärna på dagens fråga i min blogg :)

www.hhilals.blogg.se

2009-07-24 @ 15:18:50
Postat av: julia

FIN BLOGG ! :) Kika in på min blogg, ställ gräna en fråga en i min frågestund som avslutas ikväll(fredag)kram :)

2009-07-24 @ 19:44:30
URL: http://seriouss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0