090608

Jaha, då var det måndag igen. Tog en liten sovmorgon och gick sedan upp och började städa direkt efter frukosten. Jag har diskat, dammsugit, moppat golven, skurat badkaret, dammat, tvättat och massor med andra bra saker. Det börjar se riktigt hyfsat ut nu. Det enda jag skulle behöva ta tag i nu är mina fönster i köket. Jag har bott här i snart två år och har aldrig tvättat dem - det syns kan jag säga. Man ser knappt igenom dem och det är flera som har kommenterat det. Det kanske får bli eftermiddagens projekt, för just nu orkar jag inte så mycket mer. Måste göra mig i ordning och knalla ner till biblioteket och lämna alla böcker som jag lånade till B-uppsatsen. De ska vara tillbaka senast idag.

 

 



Nu är det dags för en dusch, lite lunch och en sväng till bibblan. Senare framåt kvällen är det dags för träning igen. Skönt skönt. Det blir antingen ett pass skivstång, spinning eller vanlig medelgympa. Har inte riktigt bestämt mig ännu. Eftersom jag var lite hängig igår blir det nog vanlig gympa. Det passat kan man köra lite lugnt på och anpassa efter eget tempo.

Over and out

 


Kommentarer
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

:)

2009-06-08 @ 23:47:24
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0