Förkyld igen

Det är ju för typisk - nu när jag äntligen har kommit igång bra med träningen regelbundet blir jag förkyld igen. Har ont i halsen och näsan är helt täppt. Det känns inte roligt alls, så nu blir det till att ligga hemma och kurera sig. Jag har inga större planer för dagen mer än att jag ska iväg och äta lunch på Köksterrasen med jobbet 12.30. Sodexo bjuder! Jag var inne på hemsidan och kollade vad som stod på menyn idag. Detta hade de att erbjuda:

 

Vecka 25, 2009

Måndag
KRÄMIG PASTA
m. kyckling, gröncurry & ananas
STEKT PANERAD SEJFILÉ
m. hollandaisesås & potatisbakelse

Våran sallad denna vecka är:
KASSLERSALLAD m. bönsalsa

 

Tror att det blir fisk för min del, precis som förra året. Det är alltid gott och man blir sällan besviken. Vilken skulle ni välja?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0