Hot, hot, hot...

Det här vackra vädret tycks hålla i sig ordentligt and I love it. Jag skulle vilja åka och lägga mig på stranden och sola idag igen, men jag hinner inte. Jag måste åka och handla och sedan baka så att jag har lite fika att bjuda på tills på torsdag när jag fyller år. Dessa sysslor är knappast vad man känner för i den här medelhavshettan, men men... Det är ju roligt ändå. Jag funderar på att få det avklarat så fort som möjligt nu under för- och eftermiddagen så att jag kan hinna åka ner och ta mig ett dopp lite senare. Det är ju skönt med lite eftermiddagssvalka när man har slitit en hel dag.

 

Detta blir ett kort inlägg. Känner hur tiden bara springer ifrån mig om jag bara sitter här och slöar. Har ju massa saker som jag måste hinna med...

 

Ha en skön dag i solen. Njut lite för mig med!

Ciao


Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin

Jag skulle också vilja åka till stranden men det går inte, då jag börjar jobba snart :(

2009-06-30 @ 11:58:03
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0