Jag är frälst

God morgon

 

Idag är jag seg i starten. Jag satt uppe sent i natt och letade låtar på Spotify och rätt var det var så slog klockan 02. Jag är heeelt frälst vid Spotify och jag kan inte förstå varför jag inte har försökt skaffa mig det tidigare. Nu har jag skapat mig en ordentlig lista med låtar som spelas så väggarna skallrar här hemma. Jag kan försörja hela bostadsföreningen med musik genom att bara öppna balkongdörren, haha. Uppskattat? - Skulle inte tro det, men det bjuder jag på!

 

De låtar som går hetast genom mina högtalare just nu är:

When love takes over - Kelly Rowland och David Guetta

Right round - Flo Rida

Rap Das Armas - Cidinho & Doca (sjukt störande låt, men ändå skön på något sätt)

Heartache on the dancefloor - Janet

Touch you right now - Basic Element

 

Dessa låtar kommer nog bli lite av mina sommarfavoriter i år. Vilka är dina favoriter? Har du några tips på bra låtar som jag absolut inte får missa till sommarfesterna i sommar - nya som gamla?


Kommentarer
Postat av: Frida

Tror inte alls att det är din smak men du verkar vara en sån som är öppen för förslag. Lägg till denna: Use somebody - Kings of Leon och självklart hela The Sounds nya skiva, Crossing the Rubicon... Njut och välkommen till Spotify-träsket!

2009-06-22 @ 18:07:12
URL: http://vigubban.blogg.se/
Postat av: Pelle

"Roll" - Flo Rida (feat. Sean Kingston)

"Grease" - Frankie Valli

"Senorita" - justin Timberlake

Lyssna på!

2009-06-26 @ 20:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0