Motvind just nu, eller?

Det går inge vidare bra för mig just nu. Jag har haft ont i halsen sedan i söndags och igår upptäckte jag stora vita fläckar på halsmandlarna, vilket kan tyda på halsfluss. Känns ju kul såhär lagom till midsommar. Jag borde inte ha gosat så mycket med min lilla snorkråka till systerson sist jag var barnvakt – barn är ju som känt rena bakteriehärden. Mamma tyckte att jag skulle ringa vårdscentralen och boka tid för halsprov och det kunde jag ju hålla med om. Ju förr desto bättre. Just det – saldo 0,62 kr på mobilen, måste fylla på pengar för att kunna ringa…. In på Internetbanken – anslutningsproblem, självklart. Är det inte typiskt? Där satt jag med varken Internetanslutning eller möjlighet att ringa och jag blev bara mer och mer irriterad. Till slut ringde mamma upp mig och meddelade att jag kunde få komma bort till hennes jobb klockan 10.30 för att ta ett halsprov istället för att gå till vårdscentralen. Det blev ju en rätt smidig lösning. 

Jag trodde att jag skulle kunna publicera detta inlägg innan jag åkte och gjorde provet, men blogg.se tyckte visst inte det. Det var vajsing med inloggningen. Krångel, krångel… Nu är jag i alla fall hemkommen och provet visade att jag inte har halsfluss. Phu! Det är bara en vanlig förkylning som jag själv kan kurera med hjälp av vila och varm dryck. Känns ju skönt att jag slapp penicillin till helgen.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; tack så mycket=)

2009-06-17 @ 17:56:12
URL: http://litenniniz.blogg.se/
Postat av: Verran

SVAR:Usch vad jobbigt,hoppas att du kryar på dig verkligen <33

2009-06-17 @ 18:04:11
URL: http://verraan85.blogg.se/
Postat av: Verran

SVAR:Ja,de var goda oxå hihi..Älskar jordgubbar <3

Ja vi får hoppas du mår lite bättre då,så du får mumsa du med =)

<3

2009-06-17 @ 18:09:42
URL: http://verraan85.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack så jättemkt =) Kul att höra =)

2009-06-17 @ 21:42:56
URL: http://inhatewetrust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0