Strange day

Idag mår jag himla konstigt. Jag har ont i huvudet och är yr och känner mig allmänt trött och hängig. Om det inte vore för att jag enbart drack Loka igår så skulle jag trott att jag var kalas-bakfull. Men nu är det ju inte så... Loka har inte riktigt den effekten. Jag håller nog helt enkelt bara på att bli sjuk. Jag vill verkligen inte det nu när jag äntligen har kommit igång med både träningen och kosten. Då har man ju inte tid med att vara sjuk. Men nu får jag nog ta och inse fakta  - kroppen måste vila. Vid lunchtid var jag och darling ute och gick en långpromenad och jag trodde att jag skulle svimma. Allting bara snurrade och kroppen kändes helt orkeslös. Efteråt tog jag en alvedon och la mig på soffan för att vila. Sov i nästan tre timmar - det säger ju en del!

 

Usch för sjukdomar. Nu ska jag fortsätta vila så att jag snabbt repar mig och blir fit for fight igen. Jag hör från tv:n i bakgrunden att reprisen av Paris Hilton´s new BFF börjar. Jag missade premiären i måndags, så det kan ju vara kul att se.

 

Kortfattat så var gårdagen väldigt lyckad igår. Förfesten hos Robert var jättetrevlig. God smörgåstårta framförallt, haha! Vi hade fotbollsmatchen på i bakgrunden och det var ju en mindre lyckad historia. Förlust till Sverige på självaste nationaldagen. Vad säger man om det? Senare begav vi oss ner till öltältet och trängdes med ungefär 90 % av Katrineholms invånare. Helt otroligt vilken dragninskraft ett sketet tält kan ha.

 

Vilotajm.

Over and out


Kommentarer
Postat av: Verran

SVAR:Ja usch,vilken besvikelse matchen var =(

Typiskt haha

Kram på dig <3

2009-06-07 @ 19:46:47
URL: http://verraan85.blogg.se/
Postat av: nina

sv; cheez balls är jättegott=)

2009-06-07 @ 20:14:39
URL: http://litenniniz.blogg.se/
Postat av: carro

Låter som du behöver vila dig.. ta hand om dig vännen. Vet hur svårt det är, har ju inte mått bra på över en måndag nu men det går i 110 hela tiden ändå! Massa kramar!!

2009-06-07 @ 21:27:07
URL: http://snuttungar.blogg.se/
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Kikar in ;-)

2009-06-08 @ 22:21:51
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0