Tisdag

Idag är jag nog på lite bättre humör tror jag. Igår kväll var det nåt bedrövligt alltså - allting kändes skit. Jag började städa lite här hemma för att skingra tankarna en aning, vilket hjälpte lite i alla fall. Då var klockan efter tolv. Det är märkligt att jag alltid får för mig att städa sent på kvällarna. Idag tog jag en lång sovmorgon. Jag vaknade inte förrän 11.50 och gick upp och åt frukost. Efter det fortsatte jag med städning och ordnade det som jag inte kunde göra igår vid halv 1 – dvs. dammsuga. Grannarna hade säkert uppskattat om jag dragit fram snabeldraken och väsnats halva natten, haha. 

 

Nyss när jag öppnade Bloglovin´ och läste alla bloggar jag som jag följer hittade jag en intressant sak hos Sofija. I ett inlägg igår hade hon via H&M´s tjänst provrum kunnat göra en modell av sin egen kropp. Det blev jag genast nyfiken på att testa! Resultatet blev enligt följande: 

 

   

   

Jag tycker att det verkar vara en ganska sanningsenlig bild på hur jag ser ut idag. Tyckte även att det var en riktigt snygg bikini jag valde på den modellen. Man kanske skulle ta och beställa den?

 

Självklart var jag tvungen att göra en modell utifrån den vikt jag egentligen skulle vilja ha, dvs. 60 kg och då skulle jag se ut ungefär såhär:

 

      


Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin

Vad kul att så många gillade mitt tips om att man kunde göra det i H&Ms provrum :D

2009-06-23 @ 14:12:34
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Den VAR god :) Hoppas du hittar den sen!

2009-06-23 @ 17:58:23
URL: http://alexiiaa.blogg.se/
Postat av: stephanie'

jasså! vi ska till halkidiki tror jag att det heter x)

2009-06-23 @ 18:06:25
URL: http://wahlbergstephanie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0