Plåster på såret

Usch vad jag är seg idag. Satt vaken till halv tre i natt och rensade och grejade i datorn. Jag brukar inte vara någon nattuggla som sitter uppe hela nätterna, men i natt slog det över till övertrötthet. När jag väl la hade jag svårt att sova. Det sved i ögonen oavsett om jag blundade eller hade de öppna. Suck

Just nu sitter Darling på flyget på väg till Gran Canaria. Om ca en timme går de ner för landning. Inte ett dugg avundsjuk… Det går ju ingen nöd på mig som ska vara här hemma i trista Sverige och plugga och sköta en massa tråkiga hemmasysslor. Nejdå, jag är inte ett dugg bitter. Som plåster på såret bokade jag nyss en heldag i Romme Alpin imorgon tillsammans med en tjejkompis. Vi ska möta upp ett gäng kompisar till mig från Stockholm när vi kommer dit, så det ska bli jättetrevligt! Ser verkligen fram emot det. Jag har inte åkt skidor på snart tre år. Skandal! Jag skulle åka under vintern 2006, men två veckor innan avresa blev jag akut opererad för blindtarmen. Typiskt… Sedan har åren bara knallat på och jag har prioriterat annat än skidåkning, konstigt nog. Men nu äntligen ska det bli av!

Lär bli en lugn kväll ikväll med tanke på morgondagens bestyr. Bussen avgår 07.15 från ICA Kvantums parkering, så det blir upp med tuppen imorgon bitti. Inget vrålparty ikväll med andra ord, haha.

 


Nu ska jag pallra mig ner till stan och köpa hårfärg. Dags att bättra på min dassiga färg. Sedan ska jag köpa någon god matsäck tills imorgon. Mys =)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0