Sega måndag

Den här dagen känns seg. Hela jag känns som en stelopererad gammal kärring efter gårdagens skidåkning. Nacken, axklarna, ryggen, höfterna och vaderna är rejält ajaj. Träningsvärk a la mega deluxe. Hade varit en god idé att stretchat när jag kom hem igår, men det var jag lite för trött för. Dumheter man får lida för såhär i efterhand…

 

Lite stretching hade inte skadat... 

 

Precis som jag skrev igår somnade jag under 22-nyheterna och såg aldrig klart Beck-filmen. Vaknade vid 01.20 av att tv:n stod och skrålade och då var det bara att pallra sig bort till sängen. Sedan sov jag ungefär till 12 idag. Hade säkert kunnat sova bort hela dagen om inte någon form av dåligt samvete för pluggandet grott inom mig. Det blir lite som att sova på brödsmulor i sängen… 


Idag ska jag fortsätta jobba med mitt KU-arbete. Jag började med det i lördagskväll och fick hela första teckningen klar. Jag blev så grymt jäkla nöjd. Det blev så bra och jag kan fortfarande inte riktigt begripa vart den tallangen kom ifrån. Det blev precis som jag hade tänkt mig. Nu funderar jag på att eventuellt göra fler teckningar och ha en teckningsutställning istället för att skriva en dikt som det var tänkt från början. Tecknandet var så roligt så jag vill öva mer, mer, mer…

Ciao

Kommentarer
Postat av: Sofi

Haha, jag älskar den där bilden, sådär ska jag bli när jag blir gamal :D Hoppas allt är bra med dig Maria, hittade hit via en länk på Facebook :) kram Sofi

2009-03-26 @ 11:10:51
URL: http://itchyfeetbysofi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0