Skänk från ovan

Har du, liksom jag, testat varenda mascara som visats på tv-reklamen för att få de där utlovade makalösa fransarna? Jag antar att jag inte är ensam om det. Och jag antar att jag inte ensam om att bli lika besviken varenda gång de har lovat runt men håller tunt. Nu äntligen kan jag sluta leta för jag har hittat den, som för mig i alla fall, ger de perfekta fransarna. Den är från märket Clarins Paris och heter Wonder Volume Mascara. Jag tycker att den är alldeles perfekt. Den har en tät borste med ganska korta strån som ger fint separerade och långa fransar utan en massa kladd. Dessvärre är den ju lite dyr. Säkert en hundralapp dyrare än de gamla vanliga man köper på Åhléns, men det är väl investerade pengar. 230 kronor är inte så farligt ändå… De räcker ju som tur är ganska länge. 

 

Ett tips från lilla mig!

 


Idag har jag städat och gjort fint här hemma. Så skönt att ha det gjort såhär i slutet av veckan så man kan påbörja den kommande veckan med lugn och ro. Sent ikväll kommer darling hem från semestern på Gran Canaria. Det ska bli kul att höra hur de har haft det. Fint väder har jag hört talas om i alla fall. Jag messade honom igår och talade om att de kommer mötas av 1 dm snö när de anländer till Sverige. Strö salt i såren, nejdå inte alls. Haha.

 

Nu på eftermiddagen ska jag eventuellt få mina föräldrar på besök med deras väninna från Skåne. Det är alltid trevligt med lite sällskap över en kopp kaffe. Senare ikväll är det fest som gäller för hela slanten. Jag ska iväg med tjejerna på födelsedags/inflyttningsfest hos Mattias. Lönehelg och allt, så det lär vara en del folk ute. Har laddat upp med en flaska Chapel Hill och cider, så det kan bli livat!

 

Tack Linda för en supertrevlig tjejkväll igår. Mycket trevligt initiativ och förhoppningsvis får vi fler tillfällen för dessa.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Bra! Den måste jag testa

2009-03-28 @ 11:57:18
URL: http://sayajennyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0